Dit och hem

Började dagen med att stiga upp till skolan och vänta på bussen i 20 minuter sedan så åkta jag enda till skolan där jag hoppa av och gå upp till skolan. Vände sedan och gick ner till bussen hem. var i skolan 5 minuter allt som allt. Jobbigt att de ställer in skolan utan att säga något.

Var i stallet nu på kvällen. mockade åt hästarna och red Grållan. Blev inte någon jätte bra ridning men skritta ca 30 min och trava lite. Har så svårt att koncentrera mig när folk är inne i ridhuset. inte gjorde den som var där inne det lättare när hennes häst sparkade typ hela tiden. Så när jag kände att Grållan slappnade av så satt jag av och gick upp.

Har nu gjort lite ischoklad till företaget och snart blir det sängen.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback