Nya tag

När man känner att man verkligen vill något men är så rädd för vad andra ska tycka och tänka så blir de jobbigt. Jag själv är skit rädd för vad andra ska tycka vad jag skriver men nu har jag bestämt mig att göra de jag vill skriva de jag vill och vara den jag är. 
 
Så de har gått ganska många månader sedan jag skrev sist. Kan berätta att jag har varit dålig ganska mycket denna höst och äter fortfande medicin för en ovanlig halsinfektion. Så har precis satt igång och rida igen efter halsinfektioen. Jag mår bra men väntar på att jag ska tillbaka för återbesök så jag ska bli friskförklarad. 
 
Så hela mitt liv har helt enkelt stått still sen i september. Så nu börjar mitt livs äventyr, att komma tillbaka och lista ut vad jag vill med mitt liv. 
 
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback