nytt bett=?

Idag så testade jag det nya bettet. De ska vara lite tjockare än det andra och även en storlek större än det gamla. Men vet inte riktigt om det var bra eller dåligt. Hon kändes stundtals bättre och stundtals värre än vanligt. Men kan ju beror på att hon har haft lite vinter vila.  Så jag hade en en pigg häst.  slutade med att jag longerar henne i 20 minuter för att hon skulle springa av sig lite. Hon blev jätte fin på lina men gjorde några försök att busa lite. Kände att jag inte fick ut så mycket av ridningen idag utan det blev mer ett ridpass att lugna ner henne.

Jag hade även haft en tomte i skåpet. Det är inte varje dag man hittar presenter i skåpet. Så tack så mycket Marie och Atlas 

Imon så blir det att vara barnvakt och klippa mig och ridning av Grållan och Atlas.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback