ont i huvudet och trött

Rubriken beskriver just nu hur jag mår. Känner att jag inte orkar något just nu.  Tror att allt detta beror på att jag har för mycket på gång. Jag ska rida,plugga, gå i skolan, projektarbete och vara med kompisar. Visst så har man struntat i vissa saker och då får man skit att man struntar i dem. så just nu blir Grållan lidande för att jag vill göra en massa annat. Jag orkar inte sitta upp och ta en fajt med henne det räckte med den igår. Det är inte någon stor sak men är man trött så tappar man koncentrations förmågan och då fungerar inte kemin mellan oss.
Jag vill ha vår. Då man blir pigg av solen. Orkar just nu inte att de är grått och mörkt ute alla 24 timmar på dygnet. Snälla någon sätt mig på ett plan till solen och låt mig stanna där tills det är vår. Då kan jag komma hem igen.

Så Grållan fick sig en vilo dag. Hela denna veckan har bara vart skit. Får hoppas att nästa vecka är bättre.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback