Första Tävlingen

Kom hem igår och var  helt slut så hamnade i sängen tidigt. Men det gick super igår.

 

Lc:1

 

Grållan var jätte fin på fram ridningen fick inte helt igenom henne i sidorna men det kändes jätte bra. Hade jätte svårt att försöka rida några vägar för alla red lite över allt. Men jag fick en jätte fin trav men att hon blev lite stark då vilket gjorde att hon inte böjde sig i sidorna. Inne på banan så tände hon till. Kollade lite på domaren men sedan så var hon hur fokuserad som helst. Gjorde några missar som fick ingen bra ökning i trav utan hon rann iväg och blev springig men fick till ökade de sista stegen. Lyckades oxå få ett avbrott i galoppen men det var helt mitt fel. Men det blev 65,56% och slutade på 16 plats tre utanför placering inte dåligt för att vara första gången

 

Lb:1

 

Den lilla hästen var så trött skrittade nästan hela fram ridningen men hon var endå frame utan att vara seg. Fick igång henne i slutet men det verkade som de tog alla hennes krafter för på banan så blev hon stark och hamnade på dubbla spår och sånt som händer när hon är trött. Men fick henne lite mer formad i sidorna i denna klassen. Så det blev lite missar i denna klassen oxå som ett byte, galopp istället för trav och sånt. Men fick 63%. Vet inte vad jag hamnade i klassen men låg på 6 placering när vi åkte hem med hästen och så var vi uppe och kolla och då låg jag sista placerad och då åkte vi hem för orkade inte var kvar men ska kolla när resultatet kommer upp sen idag.

 

/Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback