Träning

För att har gått så himla åt skogen i förrgår så gick träningen i går jätte bra. Fick igenom ställning och när allt kändes jätte bra så var det dags att börja bråka med mig men för en gång skull så vann jag över henne så fick igenom lite islutet.  Men känner mig ändå lite sur på henne. Jag älskar att rida min häst men vissa dagar så får man bara några ögonblick med den härliga känslan och andra dagar så finns den där hela tiden. Så känner som vi är inne i en period som den bara är där några ögonblick och det känns så jobbigt för att jag vet att vi kan bättre än så här.

Bilder från när jag red fram. De är tagna med mobilen för jag trodde att hela rid passet skulle ske innom hus. 
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback