LA:1

Idag så var det sista dagen på kursen och vi skulle ria program. Grållan var så lätt i munnen idag så red hela första passet utan att behöva ha henne inspänd. Hon var så fin. När jag skulle börja med mitt program så öppnade sig himmlen och det började ösa ner de kom in en häst och jag spände mig så hela programet gick inte alls bra. Hon var spänd och jag var spänd så blev en massa tråkiga att hon slår sig fri. men spände in  henne i sluet och då var hon hur fin som helst så är så grymt nöjd med dagen.
Något roligt att se var att jag tänker att jag har så korta tyglar och egentilgen så är de eb halv meter för långa så måste ändra på det. För de ser inte klokt ut när jag rider med så långa tyglar.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback