Pigg häst idag

Kom precis hem från stallet och är grymt nöjd med dagen då Grållan gick super. Jag red med mina ben och kunde nästan bara sitta där och njuta av allt. Fick igenom höger sidan lite mer idag då Anki kom in och såg att hon gick emot och tvingade mig att flytta henne tills hon gav efter. Anki har varit så snäll och hjälpt mig nu i två dagar när hon har varit i ridhuset. Kan inte tacka henne tillräckligt mycket för det hjälper mig så mycket och jag blir mer målinriktad och de ger en så mycket bättre ridningen.

 

Tillbaka till Grållan så kommer det bli väldigt mycket fokus på grunder som att ha lika mycket stöd på bettet, Gå fram i halten, Ta mina halvhalter ordentligt och annat roligt som jag gärna glömmer bort att tänka på när jag rider

 


/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback