Plast= jätte Farligt

Ja då var denna dagen slut. Den började ganska bra och jag var förre tidsplaneringen men Donne tyckte inte han skulle vara ut så efter ca 2 timmar så gav jag upp och tag tillbaka han till stallet. Pratade med Anki och vi bestämde att hon skulle testa sen.
Anki fick ett spel på Destinys box och började mocka ut allt så hjälpte henne att nästan tömma hela boxen och strö nytt. kändes skönt när hon sa att de var inte helt och hållet mitt fel att de ser ut så för karro mckade torsdag och fredag och Håkan i helgen. 
Annars flöt resten av dagen på och var färdig med allt vi 5 så slutade då och började göra ordning Grållan. Satte upp och hon ser plastpåsen och flyger bakåt. Red en stund och hon var helt galen pigg. De var liksom igen hemma fast hon gjorde vad hon skulle och så red jag förbi plastpåsen och då satte hon iväg för den var ju så läskig. Då tog Anki bort den och sa fjant häst till henne. Men hon var redan så uppe i varv så blev inget bra alls av resten av passet.  De som fungerade var bakdels väningarna och de blev faktist riktigt bra. 
Tänkte jag skulle vara så duktig att Biolight Grållan efter ridningen men så klart så går maskinen och dör mitt i programet så ska försöka göra de imon så masserade henne i stället lite vilket hon tyckte var så där skoj det är ju så ont skönt så benen kommer då och då. Haha knäpp häst. 
Detta var min lite jobbiga dag hoppas att morgon dagen blir lite enklare än denna. 
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback