Hela denna veckan

Har inte blogg på några dagar för jag var blivit sjuk igen men här det som har hänt sen sist.

Söndag: Då gick Grållan jätte bra och har nog aldrig varit så fin.
Måndag: Då hade ja ont i huvudet så hon fick vila
Tisdag: var lite små jobbig blev lätt spänd och slutade så fort ja hade fått henne att vara med mig
Onsdag: Gick mycket bättre än igår och han var med mig och lyssnade på mig. Red även Atlas
Torsdag: Blev ja sjuk så Marie ryckte in och red på Grållan och på min lektion. tydligen så hade det gått ganska bra menhon hade börjat att bråka lite.
Fredag: Så tömkörde Syliva henne. Hade gått ganska bra
Lördag: Tömkörde syliva Grållan. Det hade gått bättre än vad det brukar göra. Grållan börjar kanske förstå att man ska gå rakt fram och inte på valt hela tiden.
Idag(söndag): Så ska marie rida Grållan

Så det har varit denna veckan..Jag längtar så mycket att få rida men kommer nog ta några dagar innan ja får göra det.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback