Fredag

Härligt med fredag:D

I skolan så hade jag min lektion. Kan säga att det gick skit var ass nervös och det mesta gick åt skogen. Mina klass kompisar var ass duktiga skådespelare. Som låtsades vara nybörjare som aldrig har ridit förr. Så de ska ha ett stort plus de gjorde min dag.

Red både Grållan och Atlas. Atlas var helt okej gick imot ibland men kände en stor skillnad sedan sista jag red han.  men gjorde lite galopp och lite travarbete. Tänkte att han ska få komma ut imon om det är skönt väder.
Grållan var lite piggare än igår. I skritten är hon fin men sedan så i traven så sprang hon lite med rumpan som hon ville. Gjorde mest samma saker som igår. Lite öppna och sluta. fram- och bakdelsväningar.

Nu i kväll så har jag varit hos mormor och morfar och fått lite mat och träffat min moster och hennes man och min kusin Wilma alltid lik roligt att träffa henne. Men nu lutar det mot sängen.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback