Lektion

Varför ska det vara så svårt. Jag vet vad jag ska göra och ändå gör jag inte det. Grållan var helt okej idag. Lugn och lyssnade på mig. Men hon var väll lite springnig i steget men i mitten av passet så släppte det. Det är nog den första gången som jag har kunnat rida på henne utan att hon har varit stressad och spänd alls under rid passet. Det var en riktigt skön känsla. Att ha någon som säger det samma gjorde min dag.

Trände mycket på övergångar för att få henne att lyssna bland så är jag inte så poppis för att jag vill bestämma. Grållan tycker jag är dum som säger till att bakbenen ska mer under och att hon ska gå ordentligt.  så då försökt hon hitta på lite olika saker. Hon är allt en roligt häst man måste var så fokuserad för att få allt att fungerar. Men i slutet så gick hon så bra. Så jag är allt jätte nöjd med henne idag.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback