Lördag

Igår så longera jag Grållan en snabbis. Hon var både lugn och lyssnade på mig. Det var en gång som hon började busa lite men annars så var hon jätte fin avslappnad och snäll. Hon blir bättre för varje gång. Jag försöker att träna många igång och avsaktningar med hästarna för då får de tänka lite och det hjälper till så musklar sig. Fick det tipset oss veterinären när vi var där med Opaal. Så tränar mycket på det och känner då att jag får henne mer med mig för jag kan nu både minska tempot lite och öka det när jag vill.

Sedan på kvällen så bar det av till Göteborg med en massa vänner där vi firade Emma som fyllde år. Hade en jätte trevlig kväll med många skratt och roliga saker
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback