Sjuk igen

Var i skolan måndag och tisdag men börja känna mig dålig i skolan på tisdag så nu har jag lyckas bli sjuk igen. Så idag så är jag hemma igen.

Grållan fick vila i måndags för jag var i skolan hela dagen7-21 kan bara hem en snabbis för att mocka innan jag fick åka igen.
Igår så var jag så trött att jag bara sov men då red marie som har Atlas på henne en lite stund. Jätte roligt att någon annan red henne fast tydligen blev hon lika stressad som hon var i början så det är jobbigt att höra. jag skulle jätte gärna vilja ha hjälp av någon på måndagar men hur ska jag våga det när hon blir stressad fast jag märker att hon mår bäst av att gå lite varje dag.

Idag så kommer veterinären och ska ge vaccination till Grållan och vet inte riktigt vad jag ska göra med henne.
Vet inte hur denna veckan blir alls om jag är dålig imon så ska jag gå till vårdcentralen. Men denna veckan blir det ingen lektion för känner mig inte tillräckligt bara för det.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback