Ge aldrig upp

Började dagen med att jobba från 8 till 11 sedan hem och fixa en snabb luch och så tillbaka och ha träning. Den gick super. Fick träna mycket på att göra 10 meters volter för att ta med ytter sidan och att jag ska använda ytter hjälperna mer. I Vänster gick det grymt bra men i höger var det mycket svårare. Men efter en lång stund kändes som evgheter så började hon släppa. Finns sjukt mycket att jobba på i höger men de kommer. Tack vara Anki så kom jag ett steg åt rätt håll. Efter träningen så bar det hem och blev en snabb dusch och sedan så fick jag handla mat. Åt lite middag och sedan så bara det till stallet igen och jobba från 7 till halv tio. Så nu sitter jag här hemma och ska snart krypa i säng.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback