Halt

Hela denna dagen har varit underbar. Allt började med att Grållan inte ville åka med så det tog några försök innan vi fick på henne. Sedan när vi kom fram så fick vi vänta ett tag tills jag fick komma in vi berättade vad jag kände och sedan skulle det börjas och springa hit och dit. Hade en sådan otrolig klump i magen för detta med börjprov om hon skulle reagera. Men hon visade inget. Blev så glad att jag höll på och dö.
Longerade henne och red henne medans vetrinären kollade. Hon vissar ingen hälta eller att hon har ont men för att jag ska vara helt hundra så ska hon gå på smärtstillande i 10 dagar så ska börja med de på måndag. Skulle jag märka en markant skillnad så ska vi tillbaka och kolla ryggen mer om hon är det samma så är det bara att jobba på och försöka få henne mer på bakbenen. Vetrinären trodde att det var märren som kom fram i henne men för att jag ska känna mig säker så gör vi på detta sätt.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback