Halt och sedan stopp

Grållan var fin igår lite seg men ändå bra men varje gång jag skulle trav och hon började släppa så bajsade hon vilket gjorde att jag fick hoppa av och plocka upp det för det var träningar men tror ni inte de Grållan kommer på det och stannar och sedan är det så gott som stop tills man har hoppat av. Tur kommer mamma vara med idag så då löser sig den delen.

Men annars så var hon fin speciellt i munnen  hon försöker göra lite som när jag hade henne i början men det släpper ganska fort. Så var jätte nöjd jobbar väldigt mycker med basic sakerna nu ign för att vi måste komma på rätt sida med varandra igen så nu är det mycket posetvi ridnig och mycker beröm.
Dålig bild men tog den nästan i böjan när jag fick henne
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback