Skogen

Igår så tog jag in hästanra och sedan begav jag mig ut i skogen tillsammans med Marie och Atlas på en skritt tur. Grållan uppförde sig jätte bra hon blev något spänd under vissa ställen men hon gick fram över allt och var lycklig med ören rakt fram och tyckte det var super skoj.

Idag så började jag med att skritta ut en stund med Cilla och Leo och Grållan var ännu mer avslappand. Inne i ridhuset så var hon jätte fin skrittade mycket och till slut så fick jag henne att böja sig något mer än vad hon brukar göra. Fick lite hjälp av Cila som kollade min skäkelvikning som baken kommer förre i och islutet så blev den bättre. Grållan var helt enkelt lung och avslappand.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback