sluta tänka och bara rida

Jag har börjat tänka å mycket när jag rider att jag glömer av att känna utan tänker bara och blir stum. Tror jag och Grållan har kommit till den punkten där jag kräver mer och hon blir sur och testar mig. I början går det alltid jätte bra och sedan så börjar det går mer och mer åt skogn.

Så igår så var början jätte fin och sedan så började hon mer  och mer och jag blir spänd och slutar använda mina ben och rör med mina händer. Men hon bestämde sig att här ska vi inte galoppera efter en stund men slutade att jag blev sur och sa till bestämmt så gav hon sig. Jag tycker hon har blivit sto och lite okänslig så ska börja jobba från grunderna som halter och övergångar så vi kommer mer framåt för fast Grållan springer så tar hon inte hjälperna fram så det måste jag jobba mer med. Så det får ligga i fokus några dagar och så får vi se hur hon blir då.

För när allt stämmer så känns det så bra.

/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback