Träningen igår

Träningen igår började helt dåligt och slutade jätte bra. Hon hände sig och ville inte riktigt fram och blev hur pinnig som helst. Men efter att ponnyn innan mig gick ut så släppte allt. Galoppen var bättren än i onsdag och alla förvända vägar fungerade. Traven fanns det mcyket att jobba på men efter en stund så släppte det lite med den var inte alls lika fin som i onsdag.  Men hon är så rolig för att hon har verkligen fått bestämda åsikter om saker nu och när det inte passar henne då får man verkligen slita för att få henne på sin sida men när hon kommer dit så blir ännu finnare än innen hon surade till. Fatta inte att de har gått som de gjorde. Den dagen jag tog beslutet att köpa henne är en av de bästa för jag vet inte vad jag hade gjort utan henne.

/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback