Det händer inte så mycket

Dagarna bara försvinner förbi just nu. Jag stiger upp på morgonen och jobbar till ca 5 sedan så rider jag grållan och fixar allt med henne. sen efter de så brukar jag somna ganska snabbt.  För att göra denna veckan ännu bättre så har ja blivit dunder förkyld.
Grållan har gått jätte bra de senaste dagarna och nu i helgen var det programridning. där de inte fungerade alls så nu ska ja ta nya tag och lägga tävlandet på hyllan och träna och så ska vi vara grymma på tävlingarna i vår:)  Så ser planen ut för henne. 
Jag kan även medela att jag har skickat in papperna till skolan och hoppas att jag kommer in på min dinstans kurs snart. Så snart ska jag börja plugga:) 
Det var en lite kort uppdaterning om vad som händer här.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback