Lördag

Idag så händer inte så mycket mer än att ska shoppa födelsedag present till min lilla syster som fyller år imon. Ska även rida och annat skoj. 
Träningen i torsdags gick super bra. Hon var jätte fin frame och drog nästan inget alls. Red även en stund utan tglen och det gick lika bra då som innan. Vi tog beslutet att vänta med La:1 för det är inte roligt att få ett dåligt resultat bara för jag har bråttom. Så nu ska det ev bli en Lb:2 och sedan en programridning La:1 i början av oktober och sedan efter det så får vi se vad som händer.
igår så red jag ut med Marie. Gjorde en massa skäkelvikningar och öppnor och idag så var hon fin. Hon började dra efter galoppen för där fick jag inte helt koll på henne men hon blev mjuk och fin.
Idag så blir det lite dressyr i ridhuset.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback