3,4,5 och så två fina 7

Ja rubriken vissar ju hur de gick på tävlingen. Grållan var spänd, jag var spänd, jag var sjuk, jag åkte häst, jag gjorde inte bra från mig alls, jag tappade all fokus, jag ser alla fina hästar och undrar va jag gör där. Ja allt detta åker runt i mitt huvd och jag blir helt borta och slutar fokusera och tänker på allt runt omkring mig. Detta gör att Gållan ej är loss eller frame för hjälperna. Vi fick en massa galoppinslag, ett avbrott, byten, huvudkastningar och allt detta är mitt fel.
Så nu ska de tränas mer på andra ställen och tävla mera så får vi se hur de ser ut om ett år. Jag kan bara säga en sak allt är mitt fel. För de är jag som ger upp och låter Grållan ta över.
Nu laddar vi till programridningen!!!

/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback