Botten

Hur kan de kännas så här. Ja älskar min häst över allt på denna jorde men just nu så går allt åt skogen. Hon tar inte stöd och när hon gör de så kastar hon sig bara på bettet. Hon går emot skäklen och vägrar bli lösgjord. När man sätter sig och får igenom henne så går hon super bra 4 steg och sen vill hon inte vara med mer. Hon är lite uppe i de blå och verkar ha glömt bort att ja finns. 
Ja har just kommit fram till att jag har en märr som är så otroligt svår riden som gör allt för att göra mitt liv till ett helvete. Haha men endå ler jag bara åt henne  när jag ser henne. Fast hon hoppar, springer, står emot så älskar jag henne. Man kan inte mer än att fortsätta. Att få sitta på henne när allt klaffar då är jag i himmlen. Så därför har jag bestämt mig för att aldrig mer ge upp. 
Jag ska rida bättre, lita på henne och helt enkelt bara vara så jävla envis att jag kommer vinna detta. För den dagen som allt släpper helt 100 då kommer vi var helt samman spelta men till den dagen så får jag fortsätta kämpa. För just n kanske botten känns nåd men imon är en ny dag som bara kan bli lite bättre.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback