eld och rök

Idag så var de meningen att jag skulle tävla. Rida min första LA:1 med Grållan.
Men allt slutade med att  de dumma bromsarna på transporten började ligga på och de blev så varmt att de började ryka och så från däcket. Så Då bestämde vi för att vända och ta en annan väg tillbaka som man inte behöver köra motorväg. För jag vill inte lasta av henne på motorvägen då skulle vi nog dö!!;P 
Så just nu är jag så förbannad på de som fixade transporten. Fattade att vi hade den inne förra veckan och nu fungerar den endå inte.
/Jen

Kommentarer
Postat av: camilla

Ett tips med bromsarna är att inte låta transporten stå med handbromsen åtdragen utan istället lägga klossar vid hjulen.

Har också råkat köra med låst hjul = massa rök och helt förstört däck...

2012-04-15 @ 22:39:46
URL: http://millas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback