Igår och idag

Igår så var Grållan så fin. Hon lyssande på halvhaterna och slappande av igenom hela passet. Så nu kändes de verkligen kanon. Vi är kanske inte i topp men vi är påväg tillbaka dit. Kändes så bra att jag funerar att de kanske snart är dags för en tävling. 
Idag så jobbade jag helt själv, ingen Anki eller Donne utan de var nere i skåne hos Vet. Hoppas Hoppas de gick bra. Men allt flöt på som vanligt på förmiddan och passade på i eftermiddgas att tvätta golv och skåpen. Så nu är golvet Svart, vit rutigt och skåpen vit.  Någon gång runt 12 så började de snöa. Snöade i ca 4 timmar innan de började regna så nu är nog all snö borta:( 
Grållan fick sig en vilo dag idag för jag känner mig inte helt hundra och så gick hon så bra igår så kände att de var okej.  
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback