Va händer där

Igår så tävlade jag för andra gången denna veckan. Hade typ dubbelt så mycket nerver som i tisdags men de gick helt okej. 
Framridningen gick så där. Grållan var mer fokuserad på annat och jag med. Hon kastade ut högerbaken hela tiden och fick henne ihanden. Vilket betyder att jag använder händerna för mycket. Fick lite ordnign på de precis innna vi skulle in. 
Väl inne på banan så var jag och hon jätte spända. Domaren var jätteläskig och allt som fanns inom de fyra väggarna skulle äta upp oss tydligen. Men hela programet gick bra överlag. Grållan sköte sig super de var jag som glömde bort och rida i travdelen kom på mig i sista skänkelvikningen och efter de så fick jag till en grym mellan trav som hon tvär nitade i övergången så de var lite tråkigt. Men fick lite fyror och så för de blev lite missar som byten, galopp istället för trav och så. Men i fick ihop hela 61,93% så är jätte nöjd.
Så känner mig laddad inför den 19 maj då nästa tävling är.
/Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback